kan ni gissa glasbruk för den här vasen den är 19.5 cm hög och 11 cm bred och väger 1.4 kg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fredagskvällsgissning
Collapse
X
-
det var inte rätt kolmårdstrolletUrsprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggJag drar till med Holmegaard.
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
nej inte seaUrsprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggnästa gissning är SEA.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
ikke magnor E.BUrsprungligen postat av E.B. Visa inläggMagnorbehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
inte strömberg heller rubusUrsprungligen postat av Rubus Arcticus Visa inläggStrömbergbehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
näe trollet inte rejmyre hellerUrsprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggEftersom jag är i närheten, Reijmyre?behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
näe trollet inte murano hellerUrsprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggMurano kanske?
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment

Comment