jag blev ganska glad när jag hittade den här vasen som är i samma teknik som en annan vas jag ägt (googla på myrica tora pors så under dokumentation finns ett foto taget av mig på min förra myrica vas) den här har andra färger i glaveringen som tekniken kallas den är 21 cm hög och ca 11 cm bred på bredaste stället och väger ca 1.6 kg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ännu en myrica tora pors
Collapse
X
-
var tvungen att fixa en fotobox av något slag det går inte att stå i kalsongena på balkongen och fota just nuUrsprungligen postat av Äjth Visa inläggharley, även om jag personligen inte uppskattar den här typen av glas, har du lyckats få till riktigt bra bilder!!
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Det är vi tacksamma för.Ursprungligen postat av harley Visa inläggvar tvungen att fixa en fotobox av något slag det går inte att stå i kalsongena på balkongen och fota just nu
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
jo jo men jag brukar ha finkalsongernaUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggDet är vi tacksamma för.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
OK då!Ursprungligen postat av harley Visa inläggjo jo men jag brukar ha finkalsongerna
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
Comment