Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ännu en myrica tora pors

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• ännu en myrica tora pors

jag blev ganska glad när jag hittade den här vasen som är i samma teknik som en annan vas jag ägt (googla på myrica tora pors så under dokumentation finns ett foto taget av mig på min förra myrica vas) den här har andra färger i glaveringen som tekniken kallas den är 21 cm hög och ca 11 cm bred på bredaste stället och väger ca 1.6 kg
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Dé vá é rédier klump!
    Tora Pors har jag haft en del vaser av. Bl.a. en liknande men i andra färger.
    Hon formgav en del fina saker.
    Gud gjorde några perfekta huvuden,
    resten satte han hår på.

Comment

harley, även om jag personligen inte uppskattar den här typen av glas, har du lyckats få till riktigt bra bilder!!
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
        harley, även om jag personligen inte uppskattar den här typen av glas, har du lyckats få till riktigt bra bilder!!
        var tvungen att fixa en fotobox av något slag det går inte att stå i kalsongena på balkongen och fota just nu
        behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
          var tvungen att fixa en fotobox av något slag det går inte att stå i kalsongena på balkongen och fota just nu
          Det är vi tacksamma för.
          resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
            Det är vi tacksamma för.
            jo jo men jag brukar ha finkalsongerna

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
              jo jo men jag brukar ha finkalsongerna
              OK då!
              resten satte han hår på.

Comment

Working...
              X