Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fredagskvällsgissning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• fredagskvällsgissning

gissa glasbuk och designer på den här lampan som är en fröjd för någon som gillar graverat glas som jag själv gör, varannan fågel är graverad på utsidan och varannan på insidan den är 19.5 cm hög och 15 cm i diameter uppe i mynningen
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Kosta och Owe Sandeberg
    Last edited by Maria; 2016-02-13, 13:00.
    I’m a real mean bitch!

Comment

du är som ett vandrande lexikon maria du har helt rätt
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Tack harly, den var alldeles för lätt!
        I’m a real mean bitch!

Comment

Håller med dej Harly..vad vore pes utan Maria,,tänk hur mycke pengar vi sparar när vi slipper köpa massa kataloger *skrattar*...men som sagt hon är en klippa,,,,

Comment

Eller för att vara noga Sandeberg. Har också en lampa gjord av honom.
            Söffe
            Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av söffe Visa inlägg
              Söffe
              ob,viktigt, hur mycket väger lampan söffe?

Comment

Ursprungligen postat av söffe Visa inlägg
                Söffe
                Skäll inte på mej, jag har ingen aning jag är ordblind , jag stavar som Janne R, på Glasboden i Malmö http://www.precisensan.com/antikforu...read.php?t=728
                I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                  Skäll inte på mej, jag har ingen aning jag är ordblind , jag stavar som Janne R, på Glasboden i Malmö http://www.precisensan.com/antikforu...read.php?t=728
                  Skäller absolut inte! Försökt bara i all vänlighet påpeka det. och tog chansen att få visa min lampa, som jag dessvärre inte vägt, Harvey!
                  Söffe

Comment

Working...
                  X