jag undrar över den här lilla tunga vasen i överunderfång med frostad yta på utsidan det är nog en andra sortering då det finns en luftbubbla innuti den är 12 cm hög och 11.5 cm bred och väger 1.5 kg är det någon som vet eller har någon ide????
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
snygg liten tung pjäs???
Collapse
X
-
tackar maria,har serien något namn?Ursprungligen postat av Maria Visa inläggGöran Wärrf, vasen ingår i en större serie med olika vaser och skålar.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
-
oki doki,men det är altså kosta?Ursprungligen postat av Maria Visa inläggInte vad jag vet.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Ja, den kommer från Kosta, om du tittar lite längre upp så har jag lagt in en bild på en av mina vaser.
Comment
-
den var jäkligt läcker,kan tänka mig hur den ser ut med ljus som bryter igenom, är den lika tung den oxå? och är din signerad eller sitter det kanske bara etiketter på dom?Ursprungligen postat av Maria Visa inläggJa, den kommer från Kosta, om du tittar lite längre upp så har jag lagt in en bild på en av mina vaser.Last edited by harley; 2009-08-30, 22:31.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Tack, den är fin med orangea tulpaner i, den är rejält tung, runt 20-25 cm hög, och är märkt Kosta 46745 (ev är 4 siffran fel läst).
Comment
Comment