Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Kaj Franck -57 - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kaj Franck -57

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Kaj Franck -57

5,5 cm. i diameter, 2 cm. höga. Klarglas med vitt underfång.
    Sign. K. Franck Nuutajärvi Notsjö -57.
    Är det små askkoppar eller saltkar?
    Bifogade filer
    Gud gjorde några perfekta huvuden,
    resten satte han hår på.

snygga, ser ut att vara av modell ashtray 3106, passar väldigt bra i värmland......har jag hört
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

De är ursnygga! Jag har en svart och en vit och vad jag vet går de under namnet Kastanja/ Chestnut och jag använder dem till salt ibland.

Ashtray 3106 verkar vara i klarglas
      Last edited by Kaptenen; 2009-06-06, 19:05.

Comment

Tackar för infon.
        resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg
          De är ursnygga! Jag har en svart och en vit och vad jag vet går de under namnet Kastanja/ Chestnut och jag använder dem till salt ibland.

Ashtray 3106 verkar vara i klarglas
          http://www.designlasi.com/en/content...-franck-kaj-en
          missade chesnut du har helt rätt Kaptenen....men dom passar lika bra i värmland....ändåoch just 1957, kan inte bli bättre
          behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
            missade chesnut du har helt rätt Kaptenen....men dom passar lika bra i värmland....ändåoch just 1957, kan inte bli bättre
            Jag tror också att de passar bättre i Värmland. Vi får väl se i augusti.....
            resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
              Jag tror också att de passar bättre i Värmland. Vi får väl se i augusti.....
              jo efter 4 bugg och en back starköl.....eller hur det nu var det den där låten gick

Comment

verkligen snygga måste jag säja. nästan för snygga för att vara askfat!

Comment

Tror minsann att dom skulle passa alldeles ypperligt i Östergötlnad oxå. Förresten har jag nog druckit mer än en back starköl i Värmland. Fast det är några år sedan nu.

Comment

Working...
                  X