Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ljusstake i underfångsglas????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• ljusstake i underfångsglas????

jag undrar om någon vet något om den här glasljusstaken i underfångsglas? den är 30.2 cm lång och 6.4 cm i diameter
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Vet inte om din är en sådan men jag har sett sådana ljusstakar nytillverkade.
    Så är det.

Comment

Såldes i present- och inredningsbutiker för några år sedan. Vanligast är de i klarglas, då kan man stoppa in blommor och annat dekorativt i röret.
      De jag sett har varit lågprisimport. Möjligt att det finns ett "original" från början.
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

Comment

Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inlägg
        Såldes i present- och inredningsbutiker för några år sedan. Vanligast är de i klarglas, då kan man stoppa in blommor och annat dekorativt i röret.
        De jag sett har varit lågprisimport. Möjligt att det finns ett "original" från början.
        det är nog någon present butiks grej men jag tyckte den påminde i utförande med underfånget och hur ljushållarna är pressade om eternell ljusstakarna från orrefors
        behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Working...
        X