undrar över den här jätteläckra bröstformade vasen den är 15 cm hög och 20 cm i diameter och väger 1.7 kg och planslipad i botten är den någon som har någon ide över tutten????
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
stor tuttformad vas? [ID:Margareta Hennix, Johansfors]
Collapse
X
-
-
tack alegni, jag hadde ju varit med och skrivit själv i tråden,där ser man vilket minne man harUrsprungligen postat av alegni Visa inlägg
har du kvar din? den är ju urläcker
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
njae inte jag. jag köpte den av en mycket vacker och yppig kvinna. och prutade inte en spännUrsprungligen postat av alegni Visa inläggJa, jag har kvar min ...men jag associerar formen mer till en curlingsten än till en kroppsdel!

behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
hela vasen ser ut som en stor boobyUrsprungligen postat av Susiflätan Visa inläggFräck vas, men några tuttar ser jag inte Harley =)=)
Comment
-
njaej men jag har livlig fantasi,har nu döpt vasen till gryUrsprungligen postat av engelsson Visa inläggMen Harley då...så ser inga tuttar ut
Comment
-
jappUrsprungligen postat av engelsson Visa inläggLååååååååt mig gissa vad hon heter i efternamn.....hmmmm
ahaaa
Forsell 
Comment
-
...
Comment