Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ännu en stor skål???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• ännu en stor skål???

undrar över den här skålen den är säkert signerad men ack så repig så jag går bet på att få fram något är det någon som känner igen skålen den är ca 20 cm i diameter på det bredaste stället och ca 15.5 hög och väger 1.6 kg
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

ingen som har någon ide på skålen?
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Nej, har ingen ide om tillverkare. Men du verkar hitta varenda supertung glasskål som finns, ser dig framför mig när du använder dem till styrketräning
      Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Ursprungligen postat av Tingeling Visa inlägg
        Nej, har ingen ide om tillverkare. Men du verkar hitta varenda supertung glasskål som finns, ser dig framför mig när du använder dem till styrketräning
        det var trevligt att råkas i linköping tingeling 28 februari-1 mars är det mässa i arboga, men skålarna är lite för lätta att träna med, funderar om denna kan vara en backström eller ulrika h v?

Comment

Jag tror på Bergdala. 1980-tal.
          Gud gjorde några perfekta huvuden,
          resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
            Jag tror på Bergdala. 1980-tal.
            jag håller med lite grand har sett en del bergdala och har en oxå med liknande mönster men mycket mycket mindre men har inte sett någon i den här storleken och ingen som är kulslipad i botten

Comment

Jag har en mindre ljuslykta i liknade glas, har för mej att den kommer från Skruf och är formgiven av Lisa Larson, kanske något att söka vidare på.
              I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                Jag har en mindre ljuslykta i liknade glas, har för mej att den kommer från Skruf och är formgiven av Lisa Larson, kanske något att söka vidare på.
                hej maria kan du inte lägga in en bild på ljuslyktan?

Comment

Harley!

Den är tyvärr nedpackad i en bananlåda, och jag har ingen aning om i vilken av alla mina bananlåder den ligger i.
                  I’m a real mean bitch!

Comment

http://www.tradera.com/LJUSLYKTA-SKR...ktion_81510490 fann en Lisa på tradera

Comment

Lita på mig
                      Bergdala!
                      Gud gjorde några perfekta huvuden,
                      resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
                        Lita på mig
                        Bergdala!
                        ay ay billy bergdala it is

Comment

Working...
                        X