Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
gissa glasbruk
Collapse
X
-
du är nära på 3anUrsprungligen postat av Äjth Visa inläggNr 3 är från Riihimäki, nr 5 gissar jag på dansk med märkning i botten, pressglas. nr 4 Gunnar Ander Lindshammar. nr 1 Ekenäs.Last edited by harley; 2009-01-03, 19:49.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
-
nix maria men du och äjth är inne på rätt spår på 3an, det skall bli kul att se om någon klarar 5an jag har aldrig sett glas signerade likadantUrsprungligen postat av Maria Visa inlägg1.an Ryd
3:an Notsjö Nuttasjärvi eller hur det nu stavsbehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Femman var ju Bang o Kastrup?Ursprungligen postat av harley Visa inläggnix maria men du och äjth är inne på rätt spår på 3an, det skall bli kul att se om någon klarar 5an jag har aldrig sett glas signerade likadantSyn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
då hadde du inget rätt äjth det är jag som blandade ihop vilken ordning dom låg 5an är inte bang och holmegaardUrsprungligen postat av Äjth Visa inläggFemman var ju Bang o Kastrup?behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
nej inget rätt men nu har ni gissat på 1an så nu finns det väl bara ett glasbruk kvar som det kan varaUrsprungligen postat av Äjth Visa inläggDå kan fyra kanske vara G. Wärff för Pukeberg och Nuutajärvi ist. f. Riihimäki. 1:an får bli Åseda.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
Comment