Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fågel karaff V. Lindstrand

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fågel karaff V. Lindstrand

såg jag på loppisen idag för en spottstyver, tyvärr var den graverad med prisutnämning och årtal. Visst blir man besviken? Hel och fin, t.o.m det lilla huvudet var intakt! Hittar inget på googling. Vet ngn vad jag menar för slags karaff och är det ngn som har en bild att visa?
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Kan det vara denna karaffen?
    Bifogade filer
    Last edited by Maria; 2008-12-03, 19:04.
    I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
      Kan det vara denna karaffen?
      Tack Maria! Ja, det är den jag menar! Fräck!! hade gärna haft en. Är det din?

Comment

Ja det är min, tyvärr är glaset i övre halvan förstört av beläggningar.
        I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
          Ja det är min, tyvärr är glaset i övre halvan förstört av beläggningar.
          Den jag såg var nysköljd och då finns det risk att den oxå hade samma problem. Köper sällan ngt glas som är nysköljt invändigt, det har hänt mig flera gånger(innan jag slutligen lärde mig) att jag fått se tråkiga beläggningar omöjliga att få bort när föremålet väl torkat!!

Comment

Jag har inte betalat så mycket för min, köpte den mest för att den var en lite udda o kul sak av Lindstrand, (jag såg beläggningarna innan jag köpte den).

Nydiskade o fuktiga karaffer det ska man akta sej för, det köper inte jag heller, jag tror tom att jag har haft en karaff som följt med i en fyndlåda som var indränkt med olja för att dölja beläggningarna.
            I’m a real mean bitch!

Comment

Working...
            X