Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är det inte väl höga priser på Ebay

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Är det inte väl höga priser på Ebay

Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

det var som attingens

Comment

Vad brukar en sådan här betinga i "verkligheten"

Jag har en sådan nämligen...
      http://www.porslinsbloggen.se/

Comment

Brukar inte bli så överdrivet höga priser i Sverige..gillar hennes alster så jag brukar följa auktioner på Tradera för skojs skull..men som sagt inga höga priser om det inte är vissa speciella saker som Carmen serien eller en Cleopatra vas

Comment

startpriserna är väl ibland önsketänkande från säljaren

prisbilden får man bäst genom att kolla slutpriserna/avslutade auktioner.

Comment

Det är väl härligt att amrisarna försöker höja priserna på vårat nordiska "skräp" i dessa börsfallstider.
            Gud gjorde några perfekta huvuden,
            resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av alegni Visa inlägg
              startpriserna är väl ibland önsketänkande från säljaren

prisbilden får man bäst genom att kolla slutpriserna/avslutade auktioner.
              Håller helt med. Värdet avgörs inte förrän sakerna bytt ägare. I princip kan det stå vad som helst på prislappen, men det är inte samma sak som "värde".

Comment

Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
                Håller helt med. Värdet avgörs inte förrän sakerna bytt ägare. I princip kan det stå vad som helst på prislappen, men det är inte samma sak som "värde".
                Nej, så är det ju, det var ju därför jag ville kolla om någon hade erfarenhet av finskt konstglas, vad som är rimligt menar jag. Jag har kollat lite på andra ställen också, i Finland ligger priserna i alla fall högre än här i Sverige kan man konstatera!
                http://www.porslinsbloggen.se/

Comment

Working...
                X