Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
FM Konstglas Ronneby / Marcolin
Collapse
X
-
Stor och liten
Skål! I bild nr 2 ser skålen riktigt trevlig ut med snön som bakgrund och ljuset som skiner igenom.
Här kommer lite extra bilder på några par, en stor och en liten. Några har jag visat innan.
Katterna är 28 och 16 cm höga. Båda är signerade med F1 (260 och 160), även om de ser rätt olika ut. Dels öronen, och dels att nosen är nypt åt olika håll på dem.
De här fåglarna ser rätt roliga ut, en med litet och en med väldigt stort huvud. 21 och 27 cm höga.
Fiskarna är 26 och 15 cm långa. Den lilla är endast 6 cm hög.
Comment
-
Hmmm. En elefant?Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggNu var det ett tag sedan vi hade en gissning här i tråden, så här kommer en sådan.
Vad kan detta vara? Svaret kommer på fredag.
[ATTACH]154080[/ATTACH]
Comment
-
Jättefin, lite utanför vad du brukar samla.Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggHär kommer den bevingade varelsen.
[ATTACH]154113[/ATTACH]
En ängel, signerad L-14. 14 cm hög.
Den flyger i alla fall....
Comment
-
I ärlighetens namn så följde den med ett annat föremål jag köpte, men den var så fin så den får stanna hos mig : )Ursprungligen postat av Cenedese Visa inläggJättefin, lite utanför vad du brukar samla.
Den flyger i alla fall....
Comment
-
Stor och liten (igen)
Trevligt ägg! Ser nästan ut att vara gjort i sten. Loppisfynd som vanligt? : )
Här kommer några fler stora och små(?) djur. De mindre har jag visat innan, men inte de större.
Vattenbufflarna är 17x12 och 21x16 cm stora.
Fasanerna är 46 och 38 cm höga.
Dessa pippifåglar är 27 och 35 cm höga.
Comment
-
Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggHär kommer några fler stora och små(?) djur. De mindre har jag visat innan, men inte de större.
Vattenbufflarna är 17x12 och 21x16 cm stora.
Fasanerna är 46 och 38 cm höga.
Dessa pippifåglar är 27 och 35 cm höga.
Hej Zeruel!
Tar ett av dina inlägg i högen och svarar, självklart uppskattar jag alla dina inlägg.
Trevliga bilder och dina djur kommer ofta i par om två, som Noahs ark!
Fint att se dom sida vid sida!
Vattenbufflarna ska, vad jag vet, vara myskoxar.
Jag har inte köpt något nytt men kan istället lägga in en bild på Josef in action!
Last edited by alegni; 2016-02-02, 21:32.
Comment
Comment