Hej FM Vänner!
Jag har också en liten fundering kring det här med signering av FM-föremålen. Jag har aldrig sett ett enda föremål som signerats FM Ronneby Sverige. Alla föremål är ju signerade FM Ronneby Sweden, det tyder ju ändå på att det riktar sig till en internationell marknad. Kanske det också är en förklaring till att så få signerade föremål dyker upp på "hemmaplan". Bara en tanke.
Mvh. Birger!
Jag har också en liten fundering kring det här med signering av FM-föremålen. Jag har aldrig sett ett enda föremål som signerats FM Ronneby Sverige. Alla föremål är ju signerade FM Ronneby Sweden, det tyder ju ändå på att det riktar sig till en internationell marknad. Kanske det också är en förklaring till att så få signerade föremål dyker upp på "hemmaplan". Bara en tanke.

Mvh. Birger!
Jag har sett dig på tråden förut även om du inte är här så ofta.
Jag hoppas att det som nu händer på "tråden" ger dig lust att tillföra något till denna i sammanhanget nu något ålderstigna Madonna, "FM-Tråden" ,att delge upplivande eller vederkvickande tillmäle, så att hon fortsatt kan verka som ett upplysande och kunskapsförmedlande forum, som hon en gång var menat att verka som.

Comment