Hej Alegni!
Helt otroligt vackra bilder. kan inte uttrycka mig lika poetiskt som Simco men nog får jag också en bild av något oförlöst, som tvekar... som nästan men bara nästan är på väg....För visst gör det ont när knoppar brister...............
Mvh. Birger!
Helt otroligt vackra bilder. kan inte uttrycka mig lika poetiskt som Simco men nog får jag också en bild av något oförlöst, som tvekar... som nästan men bara nästan är på väg....För visst gör det ont när knoppar brister...............
Mvh. Birger!
Har ett par objekt jag vill fotografera men som både kräver och förtjänar betydligt bättre ljus. En solklar FM, en tveksam som i så fall bör vara tidigt 60-tal. Små detaljer som ögonen, rumpan och bottenslipningen. Vickar och vrider och vänder - kanske finns det någon liten aning kvar efter eventuell etikett??
[ATTACH]59639[/ATTACH]
Din hjort är inte vad gäller själva huvudet speciellt lik min förutom att det är en 4-taggare. Dock tycker jag själva kroppsformen påminner mycket om min. Jag tror nog att min hjort också är gjord av din far men att den är en tidigare produktion. Din hjort ser lite mer arbetad ut och även färgerna får mig att tro att den är gjord senare än min. Bara gissningar från min sida men skulle vara roligt att höra vad du tycker. Oavsett väldigt roligt att få se en bild av din pappas hjort.
Comment