Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

två blå och en röd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• två blå och en röd

undrar om det finns någon som kan hjälpa mej att ta rätt på vart dessa objekten är ifrån, och ca tidpunkt och eller designer.
    har fått lite olika bud tidigare.
    dels att vasen skulle vara en gullaskruf randi.
    skålen en orrefors fuga (den är tunn som attan)
    glaset ett reijmyre
    men som sagt, det är bar anågra av buden. tacksam för identifierings hjälp då jag börjat tvivla på de anteckningar jag har om objekten
    Bifogade filer
    livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

tillägg: vasen ser ut att vara slipad under men inte i en rund form utan mer tilljämnad.
    skålen är skir tunn och har bara etikett made in sweden (tror det var förra ägaren som satte på möbeltassar,som skydd)
    glaset har inget puntelsår utan verkar "slipad" under

Comment

Ursprungligen postat av Fireflites Visa inlägg
      har fått lite olika bud tidigare.
      dels att vasen skulle vara en gullaskruf randi.
      --- tacksam för identifierings hjälp då jag börjat tvivla på de anteckningar jag har om objekten
      Den som svarat att vasen är Randi, har aldrig sett Randi.
      knappast meningslöst.

Comment

du råkas inte ha en susning vad det är då? hade börjat att tvivla själv också eftersom andra saker jag fått ärva därifrån har fått helt fel namn,tillverkare mm tror att minnet kanske blivit lite svagt på tanten i fråga.

Comment

Working...
        X