Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

är det någon som vet?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• är det någon som vet?

den här vasen köpte jag igår och jag går bet på att få fram varifrån den kan vara är det någon som vet eller har någon fundering, den är ca 14 cm hög och ca 12.5 cm bred
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

är det ingen som har en gissning eller vet var vasen kommer i från?
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Vasen är tillverkad vid Åseda glasbruk och formgiven av Bo Borgström, 1960-70-talet.

Comment

Hej Bay.

Hjälp mig med det här. Har suttit och scannat in en massa papper på Kronobergsarkivet i sommar. Har inte hittat den här modellen i de där befintliga produktlistorna. Har du någon lista som kan komplettera min samling är jag mycket tacksam. Min gamla epostadress från kursen i Växjö gäller inte längre. Kanske Din gör det?

Comment

är det någon som vet

Harley.

Ge en liten blänkare om det visar sig att jag kan få hjälp från Bay. Vill gärna komplettera samlingen.....

Comment

tack Bay för upplysningen om vasen

Comment

Working...
            X