Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Något för harley?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Något för harley?

Lämnade förhandsbud på en auktion som gick av stapeln i sommarhettan. På grund av(eller tack vare) värmen så blev inte budgivningen så intensiv och jag kunde därför hämta ut en massa prylar. Bland annat fem poster med glas av Erik Höglund. Lite mer än jag räknat med.
    Bifogade filer
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Om du inte röker får du väl börja!

De slaggula har jag inte sett förut.
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Kryddburkarna var nya för mig.
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

Comment

coolt greven det var inte lite högludare det jag är alltid intrsserad av höglundsaker men den hald karaffen du har slår allt den är otroligt häftig mät två punkter översta diam. och nedersta diam i halsen jag kanske kan fixa en propp
        behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Karaffen låg och skramlade i en annan av lådorna från auktionen.
          Konfucius

Comment

där gjorde du ett riktigt kap jag kollade på en pjäs av vicke lindstrand och vasen midsommarnattsdröm från 1956 och jag tycker motivet påminner mycket om motivet på din karaff fastän jag tror att hald gjorde din karaff mycket tidigare runt 1925-40 jag köpte själv den största pjäs från sandvik jag ägt för en spottstyver den är designad av hald men inte i karaffens kaliber
            Bifogade filer
            behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

kan du ta ett kort på en kryddburk ballonggreven på botten oxå

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
                kan du ta ett kort på en kryddburk ballonggreven på botten oxå
                Your wish is my command!
                Bifogade filer
                Konfucius

Comment

tackar för bilderna, en fråga är dom kulslipade i botten

Comment

Svar: Ja.
                    Konfucius

Comment

Working...
                    X