Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Såpbubbla i glas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Såpbubbla i glas

Köpte den här när jag loppade idag, tunn som en såpbubbla, med öppning på magen och en lång smal hals, jag har ingen aning om vad den ska vara till, eller var den är tillverkad, tänkte först lite på Gullaskruf och Kjell Blomberg, någon som vet eller som har förslag på användning och tillverkare.
    Bifogade filer
    I’m a real mean bitch!

Visst är det Gullaskruf och Blomberg, Maria, en s.k. hängtaska. Har tidigare avhandlats här:

Comment

cjf!

Tack för ett supersnabbt svar, det är jätteroligt när den första känslan/impulsen man får av ett föremål stämmer. Jag har nog köpt ytterligare en Gullaskrufare idag, bild kommer när den är uppackad och diskad.
      I’m a real mean bitch!

Comment

Riktigt snygg "Hängtaska" Maria! Jag läste hela förra tråden men blev inte det minsta klokare på vad den ska användas till, prydnad!? Vet CJF eller Raoul ?
        Last edited by Susiflätan; 2008-05-31, 22:34.

Comment

Varför låta sig begränsas av de ursprungliga avsikterna?

I vilket fall, enligt kuranterna verkar den vara tänkt att hängas i taket med dekorationer i...
          Bifogade filer

Comment

Fräckt! Men...jag ser kalkränderna framför mig.

Comment

Hänga upp den i taket kan jag tänka mej, men inte hälla vatten i den, (jag har extremt mycket kalk i vattnet) då förstör jag den.
              I’m a real mean bitch!

Comment

Du kan hälla några decilier fin sand i den och dekorera med en skeppsbruten båt. Snyggt!
                Bra idé det kanske jag kunde göra själv, min bara hänger i en gardinstång.
                Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ja det låter ju vackert...

Comment

Working...
                  X