hej balonggreven gå ut på google och skriv designlasi så får du fram nästan allt om finskt glas skulle jag gissa på svenskt så kanske smålandshyttan, sea eller fåglavik men det vet väl hirvi i så fall
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Jag har en likadan fast blå. När jag köpte den satt det en liten tejpbit på den med texten Ruda? men det tror jag inte alls på. Fick också tipset att den kunde vara finsk och mailade till designlasi men fick inget svar därifrån.
Bifogade filer
Last edited by brodertuck; 2008-06-11, 22:36.
Anledning: Bild tillagd
Skulle det kunne være Whitefriars og Geoffrey Baxter? Her er iallefall et sted å lete, - myyyye glass og veldig skandinavisk inspirert, som han selv har sagt. www.whitefriars.com mvh pepita
Det var jo et dårlig bilde de hadde, men den ser ikke ulik ut for meg. Kanskje det finns et bedre bilde på dette prod.nr andre steder? Har du sjekket: Is it Whitefriars? Der ser man tydelig hvor sterk den skandinaviske påvirkningen har vært. mvh
Hojtade hem min på tradera helt nyligen, och även jag står frågande då den är omärkt. Påminner om en ljuslykta jag har slängt ut fråga om utan att få något som helst napp. Kul att se att även denna finns i blått, precis som min ljuslykta.
Comment