Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

För att blidka sambon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• För att blidka sambon

Köpte jag denna amerikanska sehorse scent flaska. Det vill säga en parfymflaska i form av en sjöhäst. Lite rolig sak som trillats fram för hand.
    Bifogade filer

Vore jag din sambo skulle jag se fram emot att bli blidkad!!!!!
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Det är nåt speciellt med blått glas. Fantastiska prylar som du skakar fram Kallin, hatten av!

Comment

Håller med E.B. blått är snyggt. Men när man ser en sådan här sak som måste räknas som lite utöver det vanliga, så kan man ju undra hur samlare ute i världen,( ja alltså ute i den stora världen, utan för Charles Town där jag bor )tänker. Varför ser ingen amerikan till att den hamnar i hans eller hennes samling ? Där finns ju massor av samlare som borde törsta efter något sånt här. Vi själva skulle ju bjuda upp till strid om vi hade något liknade gjort i sverige som var till salu. Man tror ju nästan att (utan att veta något pris) någon placerat sin annons under rubriken "bicykle equiptment" i stället för under "antique glass" Detta måste ju vara en mycket bra kompensation för ditt missköp som du tidigare beskrivit tycker jag !
        Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

Comment

Jag måste medge att jag (som ju främst går igång på glas tillverkat under Gate/Hald-eran och därefter) tycker att denna är fantastisk! Mycket kul att se!

Comment

Den är så fin att det gör ont!
            Gud gjorde några perfekta huvuden,
            resten satte han hår på.

Comment

Working...
            X