Lägger in en liten blänkare om antikträffen.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Antikträff Liljedals hembygdsgård
Collapse
X
-
Svårt att förklara. Får bjuda på en länk från Eniro
Gör så här om ni vill dit. Skriv ut en vägbeskrivning via Gula sidorna vägbeskrivning Välj Liljedal Grums.
På Eniro finns en karta. Eniro Karta
När ni väl kommit till Liljedal, sväng vänster första vägen efter bron. Kör ned för backen, efter det stora huset på höger sida finns en parkering. Detta är parkeringen till Hembygdsgården.
Comment
-
Jag skall försöka fixa så det blir skyltat från E 18 (precis som föregående år)så det skall underlätta för besökare. Jag kan också rapportera att det kommer att finnas möjlighet att köpa sig lite fika samt att det kommer att vara öppet i Glasbruks museumet.
Det kommer även förutom att vi värderar saker finnas medlemmar i klubben som har bytes och salu objekt med sig.Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?
Comment
-
Aha, Grums, vi pratar Värmland här, det var vad jag var ute efter! kanske skulle preciserat mig mera, jag förefaller ju som en idiot annars, givetvis är Eniro det bästa att tillgå om man vill hitta vägen. Jag tror ju oxå gärna att när jag talar om att det är auktion på söndag i Intakan, så vet alla att det åtminstone är i Västra Götalands län
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
Comment