Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Norpat i Nora, ribbad flaska.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Norpat i Nora, ribbad flaska.

    Har länge letat efter en ribbad...och nu hittade jag en i Nora på mässan. Bra utseende, ca 19,5 hög. Försöker visa upp inköpen under kvällen. Lyckad tisdag för min del, helt klart.
    Bifogade filer

  • #2
    Riktigt bra
    Hirvi
    SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

    Comment


    • #3
      Nu blev jag lite avundsjuk ! Den skulle jag haft svårt att låta bli om jag sett den. Fint skick och trevligt utförande, en höjdare i mina ögon helt enkelt ! Du verkar helt klart ha haft en riktigt bra dag i Nora om man utgår ifrån vilka fina saker du fick med dig hem. Det är bara att ta av sig kepsen och buga
      Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Björn L Visa inlägg
        Nu blev jag lite avundsjuk ! Den skulle jag haft svårt att låta bli om jag sett den. Fint skick och trevligt utförande, en höjdare i mina ögon helt enkelt ! Du verkar helt klart ha haft en riktigt bra dag i Nora om man utgår ifrån vilka fina saker du fick med dig hem. Det är bara att ta av sig kepsen och buga
        Tackar, jo denna och schatullaren blev ett bra köp. Väldigt förmånliga priser och som tur var i princip rätt ur kartongen strax efter grindarnas öppning. Annars hade du säkert norpat dem.

        Comment


        • #5
          Hittade brorsan til din flaska E.B för ett tag sedan.
          Fått liv i kameran nu så här kommer den med ett härligt slitage under.
          Bifogade filer

          Comment

          Working...
          X