Här kommer en fråga om dessa flaskor till er som kan, jag fattar ingenting om flaskor förutom att det brukar finnas en massa gott i dem
(de jag drickar iaf)
Renoverar en gammal kåk och hittade en massa olika flaskor in gjutna i golvet så bifogar lite bilder och hoppas att dessa flaskor kan vara av intresse för någon, jag har då inga planer på att spara dem...
Det finns ca 10 flaskor till av olika former som jag inte plockat med mig ännu men kan kika om de finns kvar nästa vecka.
så hoppas dessa kan vara något för någon av er samlare för mig är det bara glas flaskor som jag ramlade på och fick en tanke på samlare..
mvh
(de jag drickar iaf)Renoverar en gammal kåk och hittade en massa olika flaskor in gjutna i golvet så bifogar lite bilder och hoppas att dessa flaskor kan vara av intresse för någon, jag har då inga planer på att spara dem...
Det finns ca 10 flaskor till av olika former som jag inte plockat med mig ännu men kan kika om de finns kvar nästa vecka.
så hoppas dessa kan vara något för någon av er samlare för mig är det bara glas flaskor som jag ramlade på och fick en tanke på samlare..
mvh
Comment