Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ÅH NEJ - nu igen!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• ÅH NEJ - nu igen!

Igen en ny flaska utråbt som gammel. Og igen nogen som byder!
    Det finns människor som är så primitiva, att de tror att rikedom är pengar!
    Min hemsida: www.antikflasker.dk

Du behöver inte vara orolig, alla bud på hans auktioner är gjorda av zoom-005 och av Mäsa, dvs budtrissning!!!!

Comment

Ser ju maskingjord ut!
      Den omvikta mynningen (taget ur luften)
      Hirvi
      Last edited by Hirvi; 2008-11-04, 09:59.
      SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Ursprungligen postat av Johan B Visa inlägg
        Du behöver inte vara orolig, alla bud på hans auktioner är gjorda av zoom-005 och av Mäsa, dvs budtrissning!!!!
        att de bara får hålla på..så fräckt..o lite naivt samtidigt..det är ju så uppenbart om man bara ids o kolla lite.....usch dålig stil

Comment

Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
          Ser ju maskingjord ut!
          Hirvi
          Ja, - den är maskingjord. Tyskland 1960 - 1980 antager jag.

Comment

Inlägg raderade.

Diskussioner kring Tradera-auktioner är helt OK.

Däremot hör inte diskussioner kring säljares/budgivares identiteter och/eller syften hemma här.
            De är och förblir spekulationer och bidrar inte till trivseln på forumet.
            /Admin
            admin@precisensan.com

Comment

Jag har en liknande flaska i mitt sommartorp ståendes på vinden. Är det något liknande? Har ingen aning om varifrån min flaska kommer ifrån...bara att den funnits i det gamla torpet länge. Där får den stå...har inga planer på att prångla ut den...ifall ni trodde jag skulle vilja
              Bifogade filer

Comment

Otroligt! Såld for 4 dage siden for 520 kr. - Nu til salu for 1 kr.!
                Med exakt samme tekst som tidigere!
                Var den ikke anmeldt til granskning?

Comment

o noted börjar igen. Han eller hon är med på alla auktioner och vad jag tror är med för att trissa upp priserna. Det är inte bara samma text utan samma bilder
                  Last edited by guygil; 2008-11-18, 22:56.

Comment

Flaskan kan ju inte vara så ovanlig om samma säljare har 2 st i sin ägo Dessutom har ju köparen på den första flaskan fått ett positivt omdöme på köpet så det kan ju inte bero på att köparen var oseriös som gör att den är ute igen.
                    Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

...och vilket sammanträffanden att säljaren har samma köpare av de flesta sina prylar, (ej bilar)... De måste ha motsatta intresse. Vad den ena har i överflöd saknar den andra, oberoende om det är glasflaska, indianstaty eller modem.

Comment

Rubriken är otroligt passande!!!
                        Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ursprungligen postat av Samlartrollet Visa inlägg
                          Flaskan kan ju inte vara så ovanlig om samma säljare har 2 st i sin ägo Dessutom har ju köparen på den första flaskan fått ett positivt omdöme på köpet så det kan ju inte bero på att köparen var oseriös som gör att den är ute igen.
                          Samma budgivare igen, men detta borde meddelas Tradera om dom vill behålla sitt omdöme.
                          ________________________________________________________________________
                          "Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
                          så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
                          Då måste man ju nedvärdera nuet."

Comment

Ursprungligen postat av Samlartrollet Visa inlägg
                            - og ingen bud på denne auktion, som sluttede 15 minutter för den andra:

Comment

Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
                              Ser ju maskingjord ut!
                              Hirvi
                              Vad säger du Hirvi om denna bild? Bad att få en på botten av flaskan. Glasklart
                              Bifogade filer
                              ________________________________________________________________________
                              "Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
                              så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
                              Då måste man ju nedvärdera nuet."

Comment

Working...
                              X