Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jj.jacobsens eftr odense

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• jj.jacobsens eftr odense

är det någon som vet vad det varit i flaskan och ungefärlig ålder på den? flaskan är 17.5 cm hög och 9.5 cm i diameter den är tillverkad i två delar men skarven går inte över regalinen
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
    är det någon som vet vad det varit i flaskan och ungefärlig ålder på den? flaskan är 17.5 cm hög och 9.5 cm i diameter den är tillverkad i två delar men skarven går inte över regalinen
    Jag har en likadan och tror bestämt jag frågat här på PES. Sök här så finner du kanske.
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
      Jag har en likadan och tror bestämt jag frågat här på PES. Sök här så finner du kanske.
      tror du äjth att att det kan ha varit zingo i den
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
        PIRAT ROM (da.: Solbär-rom = Sv.: svart vinbärs likör). 1930-talet om jag husker ret.

Är det ganske säkert att ingen skarv går genom regalinen?
        Det finns människor som är så primitiva, att de tror att rikedom är pengar!
        Min hemsida: www.antikflasker.dk

Comment

tackar för klargörandet om flaskan plyng, nu har jag kollat flaskan med pannlampa och förstorningsglas och vist går skarven över regalinen men den var inte lätt att hitta

Comment

Takk, Harley!
            Jag kjendte icke netop den flaska som handgjort - så i så fall var den väldig interessant. Fin flaska trots maskinens medverken!
            Det finns människor som är så primitiva, att de tror att rikedom är pengar!
            Min hemsida: www.antikflasker.dk

Comment

Working...
            X