Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flaska, plunta, karaff - Hald
Collapse
X
-
På säger jag men i går lika bra detUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggI mitt tycke förtjänar ni guldstjärnor ni också,
Ni gör forumet till en trevlig plats att vistas i/på?
Vad heter det egentligen?
--eller hur det nu va.
Comment
-
På jobbet sa min chef vid lönesamtalet att jag måste bli lite hårdare!
I den andan ändrar jag på föregående inlägg och anför följande;
Kecke! Långsamhet är en svaghet med tydligt kvinnliga drag och kan ej tollereras, ej mindre premieras.
nisse 8! Ofattbart dålig kunskap kring glaskonstens portalfigurer renderar uppochnedvänt kors i taket. I curse you!
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Låter lite farligt med varmt vatten. Krackeleringsrisk?Ursprungligen postat av E.B. Visa inläggJäpp, plus rätt mycket diskmedel och en skvätt riktigt varmt vatten. Omskakas då och då och får stå ett antal dygn. Det funkar på rätt ingrodd smuts, men givetvis inte om glaset fått för mycket stryk.Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Vad gör kaffesumpen för nytta?Ursprungligen postat av E.B. Visa inläggJäpp, plus rätt mycket diskmedel och en skvätt riktigt varmt vatten. Omskakas då och då och får stå ett antal dygn. Det funkar på rätt ingrodd smuts, men givetvis inte om glaset fått för mycket stryk.
Comment
-
Det smakar bättre!Ursprungligen postat av Kecke Visa inläggVad gör kaffesumpen för nytta?Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Att ha en inkompetent chef är ju inte kul.Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggJag arbetar som skolkurator och min chef är ett inkompetent arabrak!
Ville förtydliga detta så ni inte tror att jag finns inom den privata företagssektorn.
Att chefen dessutom är ett "inkompetent arabrak" låter väldigt allvarligt.
Men VAD betyder egentligen "arabrak"?
Comment
-
I sånt fall så försöker jag med nescafé.Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggDet smakar bättre!
Comment
-
Det hjälper till med att ta bort smutsen, typ som en borste.Ursprungligen postat av Kecke Visa inläggVad gör kaffesumpen för nytta?
Comment
Comment