Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har fått ärva runt 200 flaskor!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Har fått ärva runt 200 flaskor!

Hej! Jag har fått ärva en hel drös med gamla flaskor, men har ingen aning om vilka som har något riktigt värde. Nu är det så att jag ska till antikrundan redan imorgon för att få några värderade, men jag kan ju inte ta med mig 200 flaskor dit, därför söker jag nu lite kvick hjälp att veta vilka jag bör ta med mig, som kan ha något värde.

Jag har gjort en liten blogg och lagt upp bilder på några av de flaskor som jag tyckte verkade vara gamla och som såg lite speciella ut.

Ni kanske skulle kunna hjälpa mig med det?
    Det skulle verkligen uppskattas!!

Tack på förhand.

Och här kommer hemsidan med bilderna:

Mvh Kim

Flaskor

Hej. Svårt att öppna bilderna. Skicka en mejl på: alucans@hotmail.com. Kan hjälpa dig med värdering, och köper gärna enstaka, om du vill sälja. / Rolf

QUOTE=Lennings;254668]Hej! Jag har fått ärva en hel drös med gamla flaskor, men har ingen aning om vilka som har något riktigt värde. Nu är det så att jag ska till antikrundan redan imorgon för att få några värderade, men jag kan ju inte ta med mig 200 flaskor dit, därför söker jag nu lite kvick hjälp att veta vilka jag bör ta med mig, som kan ha något värde.

Jag har gjort en liten blogg och lagt upp bilder på några av de flaskor som jag tyckte verkade vara gamla och som såg lite speciella ut.

Ni kanske skulle kunna hjälpa mig med det?
    Det skulle verkligen uppskattas!!

Tack på förhand.

Och här kommer hemsidan med bilderna:

Mvh Kim[/QUOTE]

Comment

Working...
    X