En av mina bättre öl flaskor har gått ur tiden och finns inte längre i min samling... Jag skulle för en liten stund sedan fotografera några flaskor och ställde två öl flaskor med text i glaset på en stol. När jag sedan hämtar några till så fastnar jag med strumpan i tejp som sitter på ett paket som jag fått med posten idag. När jag instinktivt vrider lite på mig så stöter jag i stolen, flaskorna välter, och en med texten ESLÖFS BRYGGERIs TAPPNING bla i glaset(Årnäs i botten) rullar ner på ett par "skit flaskor" och går i tusen bitar
De sk "skitflaskorna" klarar sig förstås helt utan skador... Skulle tro att det var nog ungefär en tusenlapp som försvann där (mest sörjer jag ju förstås avsaknaden av en gammal bra samlar flaska.) Det blev således ett gapande hål i hyllan med öl flaskor och det känns lite deppigt just nu...
De sk "skitflaskorna" klarar sig förstås helt utan skador... Skulle tro att det var nog ungefär en tusenlapp som försvann där (mest sörjer jag ju förstås avsaknaden av en gammal bra samlar flaska.) Det blev således ett gapande hål i hyllan med öl flaskor och det känns lite deppigt just nu...
Comment