Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En flaska för Liljerik?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• En flaska för Liljerik?

Den här kanske skulle kunna passa Liljerik trots att den inte är gjord på Rörstrand
    Bifogade filer

E.B, jag bor inte i Lindesberg men visst skulle den passa mig ändå.....törs jag säga varför bland alla flasknördar?
    Vi har visserligen några knoppisar o så men om jag lite tyst viskar att jag nog uppskattar gamla etiketter mer än själva flaskorna.

Tycker att den är riktigt rolig....är det inte Noramarknad snart? Ta med den dit om du vill skiljas från den men då som reserverad för "Liljerik".

Comment

..och jag som var övertygad att du var från Linde, unddrar var jag fick det ifrån då?

Själv ska jag inte på Noramarken, jag ska av någon anledning upp till Ludvikatrakten och skava MTB i ca 11,5 mil i något som kallas Finnmarksturen , men jag kan lämna in flaskan hos Nora Diversehandel under veckan försett med en lapp "Till Liljerik", så kan du hämta den där. De brukar vara snälla där och jag antar att du vet var den affären ligger.

Comment

Ursprungligen postat av Liljerik
        jag nog uppskattar gamla etiketter mer än själva flaskorna.
        Jag är skakad ända in i min frostade själ
        Papperslappar - På min ära!
        Gud gjorde några perfekta huvuden,
        resten satte han hår på.

Comment

Vad lätt det är att missa inlägg, tur att sambon såg att ni skrivit. Det blir utmärkt E.B, att jag hämtar den där på lördagen. Lemonad....t.o.m. det ordet i tryck är kul Det finns säkert många Uno T men enligt sambon så ska det finnas en äldre sådan ganska nära oss, vi bor ju inte såååå långt från Linde heller....men ska man våga visa den för honom??? Tänk om man får dåligt samvete och lämnar över flaskan Den platsar defenetivt i vårat hem....

Sladden, det är kul med flaskor också men vi har inte riktigt fastnat i "träsket" än...får se hur det går framöver då vi läser alla flasktrådar också

Comment

Hoppas att ni hittar rätt Uno T. Jag lämnade in flaskan på diversehandeln igår. Den har en lapp nedtryckt över halsen som det står "Till Liljerik" på. Hoppas att den kommer att pryda sin plats

Comment

E.B., tack för flaskan!!
              Skulle redan tidigare skrivit att sambon protesterat, den Uno T som hon pratat om är inte alls så gammal Är väl ingen bra lyssnare...

Rikstelefon No 69...undrar vid vilket decenium man hade så korta nummer. Borde väl flytta frågan till kategori ettiketter förståss? eller?

Comment

Ingen orsak. Börjar få så fullt hemma. Frun i huset uppskattar inte prylarna fullt så mycket som en annan. Operation utrensing är igångsatt

Comment

Working...
                X