Diskmaskinen har vandrat vidare. Har därför tvingats till åtgärder för att frugan skall finna glädje i diskandet så länge vi är utan diskande maskin.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Diskhjälp.
Collapse
X
-
Börjar med Sladden. Om jag någon gång köper flaskor så blir det denna typ. Gillar formen. Tar en bild på de små. Bottenbild senare. Den högra har en något lutand form och lite olika axlar. Nä du Rubus. Skall det vara någon ordning med diskandet så gäller det att se till att husfar redan tömt dom.
Äjth. Skall gå ner i köket och kolla knoppisarna. Får dock vänta några minuter för att slippa bli innvolverad i diskandet som just nu pågär.
Comment
-
ok. Är den omärkta maskinblåst?Ursprungligen postat av Ulferic Visa inläggVände den vänstra lite slarvigt. Båda är tredelade.
Knoppisarna är två Liljedahlare och en omärkt. Den fjärde är en Årnäsare med hela ordet Liter på bröstet.
Hela ordet LITER, en sådan har jag aldrig haft! och ska inte ha ngn heller, håller själv på att rensa ut, men blir ju så nyfiken när jag ser flaskor!!!
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Comment
-
Ja, då får väl jag komma med den dumma frågan. Vad menas med tredelad form?
(Men det bjuder jag på)________________________________________________________________________
"Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
Då måste man ju nedvärdera nuet."
Comment
-
Asch Sladden nu kommer du här med dina flaskor och gör mig så avundsjuk. Westervik, jaha, se vad du har, så läckert!!! jag ska ju sluta upp med flaskor ju!!!Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggSedan en omärkt halva, därefter 1/6 Årnäs.
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
Comment