Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

blå och grön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• blå och grön

Är detta nån typ av labriatorieflaskor eller ? Den blåa är 37,5 cm och den gröna 33 cm .
    Bifogade filer

ååååh den blååå *tittar drömskt och villllll ha* säg till om du vill bli av med den
    livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

är nog en blå-dåre jag blir som så himla munter då jag ser riktigt rätt blåa saker *s*

Comment

Ursprungligen postat av Fireflites Visa inlägg
        är nog en blå-dåre jag blir som så himla munter då jag ser riktigt rätt blåa saker *s*
        Då skall du få se en gammal blå-bild här.
        Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av Kecke Visa inlägg
          Då skall du få se en gammal blå-bild här.
          wooowooowwwww du vill inte ha en som flyttar in och bara sitter och beundrar dina blå grejjer *s*

Comment

Ja du Fireflites dom är väl inte till salu nu . Har faktiskt börjat gilla den här typen av glas själv nu .Dom kommer att bli fina i verandafönsteret när dom är rendiskade och klara . Hittade en till liten blå också samma form som den stora . Mvh

Comment

=) drömma får man i alla fall riktigt vackra är dom i alla fall

Comment

Working...
              X