Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hrrm, apropå självporträtt.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hrrm, apropå självporträtt.

Som ett tack för den nya rubriken allmoge skänkes härmed till Bruce följande bild. Den föreställer L.S. när han kliver av sin springare nyss framkommen till det senaste kalaset i byalaget förliden Fredag.
    Bifogade filer
    --I de blindas rike är den enögde kung.--

Ständigt denna sprit. Sprit är inte bra för knoppisen. Nu förstår jag att du ha många puteljer Ls.

Comment

Efter att i snabb följd intagit några Buteljer så blir man på puteljen såvida man inte redan är det för i så fall har Buteljernas innehåll motsatt verkan och man blir en minus putelj.

Comment

Ursprungligen postat av 766
        Efter att i snabb följd intagit några Buteljer så blir man på puteljen såvida man inte redan är det för i så fall har Buteljernas innehåll motsatt verkan och man blir en minus putelj.
        Jo men visst 766, för mycket och för lite skämmer allt.
        --I de blindas rike är den enögde kung.--

Comment

Ursprungligen postat av L.S.
          för mycket och för lite skämmer allt.
          Hur menar du L>S?

Comment

L.S. menar att det inte finns något som heter puteljer. Däremot har han en viss aning om att det finns Buteljer med stort B.
            Frågan är om vi skall införa ett nytt ord här och nu med samma betydelse som Buteljer där b-et i nämda ord är utbytt mot P.

Comment

Usch jag har gjort det ijen. Min stavning är inte den bästa. Det påtalade redan min informator. Självklart heter det Buteljer. JUlius tackar 766 för hjälpen.

Comment

Det är mig alltid ett sant nöje att ledsaga. Har faktist varit ordningsman i skolan.

Comment

Working...
                X