Köpte den här för att fotstödet var så vackert. Har fått höra att den är en Linbråka, alltså en del i linbehandlingen. Men spaden, hör den till tro? Den förefaller inte särskilt sliten och skulle de se ut på det där viset? Sedan en undran om de markerade intagningarna - var kommer de in i behandlingen? eller är det bara till lyst?


Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Linbråka....men?
Collapse
X
Comment