Ingen stöt i bygget!? Får bjuda på¨en bild som har tagit lite tid att framställa, men vad gör man inte för att komma i stöt?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Konsten att vara en stöt.
Collapse
X
-
Kom försent på att stora byttan på bilden här för min del är ett inköp från idag.
Det har varit en riktig "byttdag", som kommer att sluta i jubel och skrål från våra respektive, din fattades vär också något i den stilen!?
Skall bli spännande att se om någon annan haft samma tur, fast.... "dom" har väl kommit över någon knoppölsflaska som "spräcker" oss med hästlängder. Kanske en handblåst där man ser fingeravtryck, jag har mina misstankar om något åt det hållet.
Comment
-
Om det är Gate vet i tusan, det står G-hyttan och förmodligen är det ingen som vetat vad det var för ingen hade förbarmat sin undet en icke föraktlig tidsrymd så det var dax. Som sagt jag bryr mig inte så mycket om det är den eller den som gjort utan här är det vad "någon" gjort som är gäller.
Comment
-
Comment
-
För mig är det inget paraplyglas eftersom dom jag kallar p.. är optikblåsta, detta är slipat.
Just det vad är G-hyttan? År 1936.
På tal om Gumma så..är det kanske 2st saker som hon har antytt att hon gillar på direkten efter köp genom åren. Fast när jag bytte bort halva hemmet då... sådär i efterhand fick man väldigt klart för sig att hon gillat en hel del av sakerna. Än i dag kan man få sig en känga fast jag har kommit med ett ersättningskrus i bättre klass än det som försvann.
Comment
-
Fastnade för nattastaken som blev min
för en tia. Tillhör dom lite udda på visningarna
i samband med auktioner. Inleder alltid med att
gräva i diverselådor som står på golvet. Det som
står uppställt på borden finns alltid möjlighet att
beskåda ändå. Finns ibland godsaker liggandes i
dessa lådor med husgeråd kastruller och stekpannor.
Mycke husgeråd blir det att släpa på men en lagom
instekt panna uppskattas alltid som present till
nära och kära. Dom brukar i och för sig oftast be
mig att inte ge något i samband med högtidsdagar
men det är säkert bara av omtanke om min ekonomi.
Avslutar med en halv meter klokhet mellan vingarna.
Comment
Comment