Törs man förevisa gammalt smidesarbete utan att 766 snörper på munnen och mumlar; Gammalt!! Pytt!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
766 inte finskt?!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu skall jag med glädje yppa nackdelarna som jag ser dom. Det enda som är smitt är skänklarna, själva dom två delarna som formar "degen" är gjutna.
En "finess" som kommit till så senare tid.
Något som jag inte är hemma i är att järnen finns som tjock-kakframställare och betydligt tunnare. Sistnämda kan jag tänka mig är rån, finns det tjocka sådana också.
Det som visas här tillhör det tjocka typen.
Comment
-
ok 766 jag ville bara visa lite good-will med tanke på allt nytt skräp du "måste " se. Nu var detta inget för dig, så jag beslutar mig för att du får nöja dig med nytt, meningslöst "skit" i fortsättningen!Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
DET är inget nytt att speciellt Damer inte har någon förståeles för min skall vi kalla den sjuka humor.
Jag kan tyvärr inte hjälpa att Ert utbud inte fallet mig i smaken.
Får tacka för dina "fruktlösa" försök att pigga upp mig men..... Du har lyckats!
Det var sista försöket. Lite vemodigt men kul ändå.
Jag misstänker nu att Er strävan i fortsättningen kommer att intikta sig på så nya föremål som möjligt. Men gå inte på det bara för min skull utan fortsätt att kämpa på efter något gammalt.
Blir Ni tillräckligt många så: Precis en sådan kommer dom att tillverka i morgon!
Comment
-
Jag kände mig tvungen att städa upp lite i den här tråden. Får jag föreslå att diskussioner av detta slag (särskilt sådana som förs i affekt) som i stort sett bara rör två av medlemmarna förs via PM i fortsättningen. Tråden låst för vidare inlägg.
/cjf
Comment
Comment