Söker ett anat namn för kokstege
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fråga
Collapse
X
-
sa jag inte kokstegeUrsprungligen postat av A.F Visa inläggTalar vi om koks och tege?
Eller en stege av något slag?
inget med koks eller tege att göra
stenkolsbränsle= koks
bränd lera= om det du menar så är det tegelAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
vad kan koks också vara, undrar ?Ursprungligen postat av Fireflites Visa inlägglol koks kan vara annat oxå bara så du vet det men är det inte ärildsjärn eller nått sånt det brukar kallas
ärildsjärn alldrig hörtAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
koks...kokain (slang)Ursprungligen postat av Lars H Visa inläggvad kan koks också vara, undrar ?
ärildsjärn alldrig hörtlivet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
Ett nytt namn på en kokkstege är aldrig felUrsprungligen postat av harley Visa inläggvad tror du lars om "kittelkroksregulator"
Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Finns säker flera koksUrsprungligen postat av Fireflites Visa inläggkoks...kokain (slang)
Men på en antiksida, ,,,är koks stenkolsbränsleAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Nej nu när du visat bild så är det lättare, kok-stegeUrsprungligen postat av Lars H Visa inläggsa jag inte kokstege
inget med koks eller tege att göra
stenkolsbränsle= koks
bränd lera= om det du menar så är det tegel
blir ju uppenbart.
Jag bara undra innan bilden kom om du talade om koks och
teg? Eller kok och stege som ord.
Comment
Comment