Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Antikrundan inspelning Karlskrona 1

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Antikrundan inspelning Karlskrona 1

Hej,
    Det är ett tag sedan jag tittade in på PES och väldigt längesedan jag gjorde något inlägg. Men nu får det vara dags .
    Den 31 augusti besökte Antikrundan Karlskrona (igen) och jag gick dit endast för att titta och fotografera. Några prylar till värdering hade jag inte med, då jag inte har några dylika i min ägo.
    Förra gången Antikrundan var här (2014) var hangarerna öppna för alla besökare att kunna gå inne och titta. Detta var ändrat i år och endast de som hade textil, konst, smycken och klockor till värdering fick gå in. Övriga fick vara utomhus, vilket inte var så roligt då det regnade rejält precis hela dagen.
    En inspelningsplats fanns inomhus kunde jag se, då jag i alla fall fick tillåtelse att som hastigast kika in från porten.

Man hade gjort ett långbord utomhus där värdering av prylar ägde rum. Tyvärr innebar det, att det inte gick att komma nära för att se, höra och fotografera annat än på de båda kortsidorna. Så där fick jag fatta posto så gott det gick, utan att vara i vägen. Ett par inspelningsplatser fanns också utomhus.
    Även om det inte var lika många besökare som 2014 (sannolikt pga vädret) måste man beundra de som stod i kö i flera timmar i regnet.

Här kommer i alla fall lite bilder (del 1 av 3) av det jag lyckade få i sökaren under de begränsade omständigheterna.
Working...
X