Har plåtat en grej
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Något att fundera på
Collapse
X
-
Ligger den upp och ner på bilden? Jag vill tro att det är en typ av självlåsande lyftanordning men två armar och ett handtag, liknande som används för att lyfta bilbatterier eller timmer.¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
-
Ursprungligen postat av brodertuck Visa inläggLigger den upp och ner på bilden? Jag vill tro att det är en typ av självlåsande lyftanordning men två armar och ett handtag, liknande som används för att lyfta bilbatterier eller timmer.
Den ligger rätt vänd på bilden
Du är på rätt väg, självlåsande lyftanordningAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Ursprungligen postat av brodertuck Visa inläggLigger den upp och ner på bilden? Jag vill tro att det är en typ av självlåsande lyftanordning men två armar och ett handtag, liknande som används för att lyfta bilbatterier eller timmer.
Den ligger rätt vänd på bilden
Du är på rätt väg, självlåsande lyftanordningAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Så rätt så, en mycket smart grejUrsprungligen postat av Manga64 Visa inläggTång för bakplåt (naturligtvis
)Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment

Comment