Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu startar Antikrundan!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nu startar Antikrundan!

På torsdag den 8/1 drar Antikrundan igång igen med 12 nya program.
    Ser ni fram emot den nya omgången eller har ni tröttnat?
    42
    JA! Har redan laddat kaffebryggaren och laddat med vetelängd!
    0%
    37
    NEJ! Nu räcker det! Lägg ner!
    0%
    1
    VA? Kunde inte bry mig mindre.
    0%
    4

The poll is expired.

"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Ser absolut fram emot en ny runda, hinner precis hem tills den börjar.........

Comment

Det ska bli trevligt! det är inte enbart tingen som är intressanta, människor och miljöer spelar stor roll!
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Jag ser fram emot en ny runda
        --eller hur det nu va.

Comment

Jag ser verkligen fram emot Antikrundan.
          En ljusglimt i den kalla vintern.
          Längtar till sommaren och alla loppisar!
          Loppisadiktus

Comment

Jomen visst kommer man o kika...tycker faktiskt betydligt bättre om antikrundan än antikdeckarna eller ernsts program..vad gäller ernst...så har jag definitvt lessnat

Comment

Instämmer i allt...

...vad engelsson säger!

Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
              Jomen visst kommer man o kika...tycker faktiskt betydligt bättre om antikrundan än antikdeckarna eller ernsts program..vad gäller ernst...så har jag definitvt lessnat

Comment

Det brukar vara klass på de flesta programideèr som svenska tv snor från BBC, så antikrundan ser jag gärna. Mvh
                Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.

Comment

Ikväll kl 20 är det dags.
                  Av omröstningen att döma så lär det vara ganska tomt här på PES mellan åtta och nio ikväll.
                  "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
                  Konfucius

Comment

Visst följs rundan. Premiären äger rum endast några mil hemmifrån. En eller annan bekanting lär synas.

Comment

Jag skall med kolla. det är ju nya programledare om jag förstått det hela rätt. I alla fall någon.
                      Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

Är det Jag fick för mig att det bara var ny producent
                        DG

Comment

Ser verkligen fram emot kl. 20. Och med precis hämtade nya (välbehövligt starkare) glasögon lär det blir extra trevligt att titta på TV. Har kaffet klart - men hoppar vetelängden. Är inte mycket för kaffebröd. emellertid ska jag nog kosta på mig en råtta eller två till kaffet, så här på premiärkvällen

Comment

Kan ingen på SVT binda fast Jan Bäckman vid en stol och tvångsklippa karln!
                            Konfucius

Comment

Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inlägg
                              Kan ingen på SVT binda fast Jan Bäckman vid en stol och tvångsklippa karln!
                              TACKKKKKK Preecis min tanke..han ser gräslig ut-...annars var det ett ok program tycker jag..

Comment

Working...
                              X