Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nyinköpt spelverk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Nyinköpt spelverk

    Den fungerade när de hämtade den men så halka något snett i transporten

    Servicemanualen kom från USA idag så vi får se om den går i gång i kväll, beror på hur villig mannen är att dyka in i den.

    En Seeburg från -72, tror det var den som kallades Olympia, men kan ha fel. Inte så gammal men roligt ändå!

    Saknas en orange plastfilm som ska sitta i fronten på insidan, så hade det inte varit så skarp ljusreflex.
    Bifogade filer
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

  • #2
    Roliga grejor Man får en vill ha känsla. Men hustrun skulle sparka bakut
    DG

    Comment


    • #3
      Här är det tvärtom, jag som släpar hem, mannen grymtar! Som tur är så tycker han om det mesta som dras hem även om han inte är ett dugg intresserad av antikviteter, modernt som gammalt. Men han är otroligt teknisk så han plockar isär allt från fotogenlampor till flipperspel för att gör iordning. Och åker och hämtar allt utan protester
      Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

      Comment


      • #4
        Min hustru kanske grymtar men hon skjutsar mig i alla fall till de flesta ställen jag vill.
        DG
        Jag gillar också att plocka isär och pilla.
        DG

        Comment


        • #5
          Kul Tingeling
          Undra vad du har för skivor i den? Benoknota(sambon) skulle vilja höra "Let's dance" med Ola & The Janglers

          Comment


          • #6
            Som tur är vi lika tokiga både frugan och jag. Gränsen går dock vid tekniska elektriska manicker. Dagny med Owe T. är en höjdare och bör finnas i alla spelande maskiner.

            Comment


            • #7
              Kan spela både Dagny och Let´s dance vill besök! Mannen har tittat i papprena som kom idag, de där med en massa lustiga ritningar och icke läsbar engelska i. Tydligen fattade han vad det gick ut på för nu sticker bara baken fram ur jukeboxen.........
              Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

              Comment

              Working...
              X