Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Internetbutik?

Internetbutik?

Någon som känner till en bra applikation för att driva internetbutik? Enkelt och lättskött ska det vara.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Bra applikation - förstår inte vad du menar?

En vanlig, och alldeles gratis som jag förstår, är oscommerce. Mer går att läsa på http://www.oscommerce.com/ .Dock så går den nog inte på alla servrar.

Citat Ursprungligen postat av berg
    En vanlig, och alldeles gratis som jag förstår, är oscommerce. Mer går att läsa på http://www.oscommerce.com/ .Dock så går den nog inte på alla servrar.
    Har tittat lite på den, men det verkar ändå hyfsat avancerad. Får kolla en gång till.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Citat Ursprungligen postat av Ballonggreven
    Har tittat lite på den, men det verkar ändå hyfsat avancerad. Får kolla en gång till.
    Mmm, om jag har förstått det rätt måste man ha sidan på en "Apache-stödd" server. Ett något enklare alternativ kan ju vara att teckna te.x. ett Paypal konto och använda deras varukorg och betalningsfunktioner för att på så sätt låta kunder betala med visa, mastercard etc. Nackdelen är väl dock att betalningen sker i EUR...

Programmet ska fungera utmärkt på den här servern. De flesta servrar använder sig numera av Apache.

Ska ladda ner det och rota runt där!
    Webmaster
    Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

Internetbutik

Hej til jer på forumet - som jeg netop har funnet i dag. Bekalger hvis jeg skriver lidt morsomt - men jeg er dansk

Ballonggreven spørger til en internetbutik - og her vil jeg meget gerne have lov til at gøre opmærksom på vores gode produkt:
    www.antikvitet.net - som nu også har en svensk version:
    www.sveriges.antikvitet.net
    og en engelsk: www.worldantique.net

Der er ikke ret mange kunst- og antikvitetshandlere der også er dygtigt til computere (i hvert fald ikke i Danmark) - så derfor ligger hele vores system ude på serveren. Der skal altså ikke installeres noget som helst på din egen computer - eller på din egen server.
    Du kan starte med et "fastweb site" for bare 1.500 kroner..

Vi udvikler hele tiden nye funktionaliteter (er p.t. næsten færdige med en zoom funktion, som nu kører i test) - og alt det arbejde kan vi jo sælge til en fornuftig pris, fordi vi har mere end 80 kunder i 3 forskellige lande...

Der kan være virkelig meget arbejde med selv at vedligeholde sin teknik, og når først du har fået styr på DEN - så skal du til at skaffe dig GÆSTER... Dem kommer der også en hel del af hos os. over 100.000 hver måned og over en million sidevisninger...

Nu skal jeg nok slutte min reklam :-) - men jeg håber du finder det ok at jeg gør dig opmærksom på vores eksistens...
    Skriv endelig om jeg kan hjælpe med yderligere information eller lignende :-)

Venlig hilsen
    Jens Gjerløv
    Antikvitet.Net

Härlig site! Sååå mycket danskt glas!! vilken lycka! Jag ska plöja igenom den när jag är lite piggare! Tack för detta.

Citat Ursprungligen postat av Ballonggreven
    Någon som känner till en bra applikation för att driva internetbutik? Enkelt och lättskött ska det vara.
    http://www.ebay.se/viItem?ItemId=8235665943
    Credo Elvem ipsum etian vivere.

Det var den rörigaste antika sidan jag sett på länge. Det plippade och ploppade hela tiden i en massa olika färger och annat. Usch, tacka vet jag sidor som är lugna och stil(l)samma. Dom går man vidare på.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •