Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 3 4 5 6
Resultat 51 till 57 av 57

Ämne: Brödrost Elva

Har en dotter som gillar rött..söker en röd Elva till henne..men kan någon beskriva eller visa bild på vilken kulör av rött den gjordes i..

Citat Ursprungligen postat av zeza Visa inlägg
    Finns det någon brödrostkunnig som vet hur många färger den här klassiska Elva brödrosten har tillverkats i?
    Om du menar just denna modellen av ELVA. Vet jag att det finns Röd, Gul, Grön och Blå (vad jag kan minnas).

Citat Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
    Har en dotter som gillar rött..söker en röd Elva till henne..men kan någon beskriva eller visa bild på vilken kulör av rött den gjordes i..
    Hej här kommer en bild,, Den är lite mellan röd (tonad) inte alls knallröd.
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Tack Artikus..ser nu att jag missat att det fanns en bild på en röd elva i tråden..slarvig av mig..nå det var ju rätt röd färg så nu ska jag leta rätt på en..

Nämen..där var den ju..tack så mycket..de e fina de där elvorna..tror nog dottern kommer å gilla den..finns säkert ute på nätet..har inte hittat den på någon av loppisarna härikring

Såg faktiskt en idag... fel färg o saknade sladd..är det svårt o få tag på sladdar till dem?

Citat Ursprungligen postat av madame_on_fire Visa inlägg
    Historien om hur jag fick min Elva;
    Jag var hemma sjuk, och hade spanat in Elvan på Emmaus här i stan.
    Min sambo åkte ner och överraskningsköpte den (tur att den fanns kvar!) som en liten krya-på-dig-gåva.

(Inte så relevant, men en liten historia om en Elva.)
    Är den Helt i metall? Ingen målning...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •