Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Järnsmide

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Järnsmide

    En böjd trekant med lös ring för värmeljus 14x14x14 cm. Ta' fast boven eller vem är boven? Eller är det Bo Ven som magneten hugger på?
    Bifogade filer

  • #2
    Höger hand

    Mellan tumme och pekfinger är det ca 3 mm på denna järnhand. 29,5 cm hög och magneten hugger på alla delar. Men hur jag än letar kan jag inte hitta någon signatur eller var den är tillverkad.
    Bifogade filer

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Lars M Visa inlägg
      Mellan tumme och pekfinger är det ca 3 mm på denna järnhand. 29,5 cm hög och magneten hugger på alla delar. Men hur jag än letar kan jag inte hitta någon signatur eller var den är tillverkad.
      Den är misstänkt lik den här på Amazon. "We are a professional sculptor, we have many styles" står det, samt att märket är YZDSBD. Söker man på det märket finns det diverse dekorativa föremål i olika material.
      Last edited by Anna-Carin; 2022-11-22, 14:11.

      Comment


      • #4
        Tack Anna-Carin! Visst är det så och den spanska texten tyder väl på Mexico eller mellanamerika?
        De båda gubbarna - fl´åt säljarna - på en lokal idrottsförenings loppis föreslog att jag skulle lacka naglarna...men jag nöjer mig med att leka med en kylskåpsmagnet...
        Bifogade filer

        Comment

        Working...
        X