Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Järnsmide

Järnsmide

En böjd trekant med lös ring för värmeljus 14x14x14 cm. Ta' fast boven eller vem är boven? Eller är det Bo Ven som magneten hugger på?
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Höger hand

Mellan tumme och pekfinger är det ca 3 mm på denna järnhand. 29,5 cm hög och magneten hugger på alla delar. Men hur jag än letar kan jag inte hitta någon signatur eller var den är tillverkad.

Citat Ursprungligen postat av Lars M Visa inlägg
    Mellan tumme och pekfinger är det ca 3 mm på denna järnhand. 29,5 cm hög och magneten hugger på alla delar. Men hur jag än letar kan jag inte hitta någon signatur eller var den är tillverkad.
    Den är misstänkt lik den här på Amazon. "We are a professional sculptor, we have many styles" står det, samt att märket är YZDSBD. Söker man på det märket finns det diverse dekorativa föremål i olika material.
    Senast redigerat av Anna-Carin den 2022-11-22 klockan 13:11.

Tack Anna-Carin! Visst är det så och den spanska texten tyder väl på Mexico eller mellanamerika?
    De båda gubbarna - fl´åt säljarna - på en lokal idrottsförenings loppis föreslog att jag skulle lacka naglarna...men jag nöjer mig med att leka med en kylskåpsmagnet...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •