Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Tips och trix

Citat Ursprungligen postat av hallinskan Visa inlägg
    Och för min del handlar det mest om ”köphjälp” och jag håller med om att risken finns att det urartar men admin får väl klura, jag tror (vill tro) att folk är hyfsat civiliserade. Och det är svårt med någon benämning då det kanske inte kvalar in under kitsch, här är tex en stämpel som jag är nyfiken på, var skulle en sådan platsa? Hiskeligt bild jag vet men den enda tillgängliga.
    I egenskap av admin säger jag: kör på du, så ser vi hur det funkar. Forsätter ni att sköta det så här snyggt så går det nog bra. Undvik direkta pengafrågor som "vad ska jag sätta för utrop på den här", som riskerar att dra igång en lavin av liknande frågor från Traderasäljare...

Om du har en egen tråd tycker jag inte det gör något om en del av det du postar avviker från delforumets ämne. Men om du senare snöar in på glas eller konst eller nåt så kan du ju skapa en separat tråd för det på lämplig plats. Jag kan även flytta trådar om det skulle behövas.
    Senast redigerat av Anna-Carin den 2022-06-22 klockan 14:50.

Tyvärr får jag nog svara som Eskil vad gäller vasen (?). Använder du mobilkamera? Försök stöd den mot något när du tar bilder. Ta 4-5 stycken, jag vet att det är lite besvärligt att ladda upp flera bilder på en gång i forumet, men det går att lägga upp dem en i taget.

Hej ni som svarat, tack!

Vasen är ett ägg. Vet inte om det hjälper med den bild jag fått?

Namn:  5C9F5D8E-2E68-4AC7-9C03-2FB00AC81C7A.jpeg
Visningar: 34
Storlek:  108,2 KB

Citat Ursprungligen postat av Anna-Carin Visa inlägg
    I egenskap av admin säger jag: kör på du, så ser vi hur det funkar. Forsätter ni att sköta det så här snyggt så går det nog bra.
    Ja man får testa då kanske🙌

Frågan är vad en sådan tråd skulle kunna heta?
    Har ni några förslag?

Frågor om ditt och datt?
    Bra eller mindre bra?
    Allt du velat men inte vågat fråga om?
    Högt och lågt?

Det räcker för att säga att den har tryckt dekor och av ganska modernt porslin. Jag tänkte först att det var kopia på något föremål ur någon samling, men kronan som snarast liknar en hertigkrona stämmer inte med någon sådan jag känner till, så jag undrar om det inte är någon fri tolkning.

Låter rimligt med tryckt dekor. Tack för tankar🤩

Citat Ursprungligen postat av hallinskan Visa inlägg
    Frågan är vad en sådan tråd skulle kunna heta?
    Har ni några förslag?
    Ditt första inlägg fick mig att tänka på paret Landströms mysiga barnböcker, så jag föreslår "Bu eller bä på loppis".

Anna-Karin - låter ju topp🙌

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •