Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Vad är tänkt att den här ska användas till? Bing & Gröndahl, Måsen - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är tänkt att den här ska användas till? Bing & Gröndahl, Måsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Vad är tänkt att den här ska användas till? Bing & Gröndahl, Måsen

    Hej!

    Var på loppis för några helger sen och hittade denna flaska(?). Är det någon som vet vad tanken är att den ska användas till? Den är cirka 12 cm hög.

    Click image for larger version

Name:	Masen.jpg
Views:	1
Size:	43,3 KB
ID:	700466

  • #2
    Nu har jag hittat en likadan i Empire på en sida där det står att den är till för olja. Det är en söt flaska som är lätt att placera så jag är glad för mitt loppisfynd =)

    BM 3237, Hjertestole, Stol PP 201, Lænestol 290, Måge kontorstol, Lænestol 1788, Henrik Tengler, Chairman, Elipsebord, CH44, N. O. Møller, Model 71, CH 30, BM 61, Lædersofa 315, Fritz Hansen A/S, CH 23, Severin Hansen, Yngve Ekström, J 39 stole m/papirflet, The Chair, Engström, 7'er stole, Liljestole, Oxfordstol, Jørgen Høvelskov, harpestolen, svend langkilde, dyrlund, ole wanscher, piet hein, kaare klint, alvar aalto, aksel kjærsgaard, arne norell, poul kjærholm, illum wikkelsø, bamsestol

    Comment

    Working...
    X