Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Nytt på FB och gällande på detta antikforum

Nytt på FB och gällande på detta antikforum

Jag min bror och min svägerska startade detta antikforum för ca 10-12 år sen eftersom vi upplevde de forumen som fanns som aggressiva och anonyma. I detta forum samlade vi under många år väldigt värdefull information om ämnen som användarna var intresserade av.
    Idag, när jag använt mig av flera FB-grupper, ser jag hur många som hämtat sin information härifrån och det är väldigt tacksamt att vi lyckats skapa en så stor kunskapsbank.
    Forum för smala intressen fick plötsligt stå tillbaka för alla de FB-grupper som växte upp som svampar. Nu efter ca 4-5 år av FB-gruppsintresse, ser jag hur uppluckrat och splittrat särintressena blivit. FB- grupperna har ett slags skjutjärns-appereance, fråga snabbt och fort, få svar kvickare än rekylen. SÅÅÅ jättetråkigt, efter dessa år känner jag hur värdefullt Precisensåns antikforum varit, där man håller fast vid sina intressen, inte är anonyma och som har sitt hjärta både på fråge- och svarssidan. Det som är nytt väcker alltid intresse, och jag hängde på men har nu upplevt det jag anser negativt i FB-grupperna och jag väljer att vända tillbaka till Precisensåns antikforum där jag känner att det finns hjärta och engagemang på en nivå som motsvarar mina förväntningar.
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Det är ett fint forum ni skapade, och jag är glad att du väljer att återvända till PES!

Forum-formatet är överlägset för att skapa en kunskapsbank. Och när det är stiltje finns det massor av intressant att läsa ikapp från innan jag gick med.

Äjth.

Jag har aldrig besökt det du pratar om på Facebook, däremot är jag inne här på PES flera gånger om dagen.
    Även om jag själv har väldigt lite att tillföra så har jag alltid fått svar på de funderingar jag haft och fått lära mig så mycket.
    Jag hoppas innerligt att PES ska fortsätta att vara den kunskapskälla och ha den trevliga atmosfär som har funnits hela tiden.
    Tack för att Du/Ni engagerar er i detta forum i själ och hjärta.

Urban

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009

Stå upp

Jag ställer mig upp för allas vår Äjth-an.
    Well spoken, vi härskar inte genom söndring,
    vi är en för alla och alla för en.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •