Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Två Japanska (Kinesiska?) fat. Noll koll - var börjar man?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
    För min del får du gärna dra dit ..... växer FBQ. En troende typ som inte har ett ruttet lingon att komma med i mitt tycke. När tusan skall man bli skärmad från dessa misserabal intressen.
    Det kommer att bli jag som drar om allt går som jag önskar.
    Det kommer att bli som Du vill, Rockwell (fd Hektor) - avstängning - om Du inte lägger av med urspårningar av ämnen och personangrepp som nu på FBQ.
    Dina ovidkommande inlägg kommer att raderas konsekvent i fortsättningen.

    Comment


    • #17
      När tusan skall ni fatta att jag inte vill vara med i detta gänget, hur skullle det vara med en avstängning bums Snälla!!!! Jag ber på mina bara knän. Jag tål inte skåda så mycket skitsnack och för den skull så mycket i mitt tycke skit som här visas, det gör mig deprimerad och det vill ni väl inte utsätt stackas mig för?
      Hade jag varit insatt att det skulle vara sådana problem som det nu har varit så hade jag naturligtvis aldrig gått med men man gör sina misstag.

      Comment


      • #18
        Så nu har jag blivit lite gladare beroende på att jag har funnit mina stolpsäkringar men likväl är jag fortfarande lite deprimerad över "utbudet" här.
        Ni har inga virtuella antidepeisiva pillar att skicka mig?

        Herre gud vilket jäkla tivoli det är här? FBQ med sina troll osv. Det är nästan så man skarttar på sig så dråpligt.

        En slutsats tycker jag man kan dra och det är att utbudet på antikmarknaden måste vara misserabelt till tusen. ja ja nu har tydligan jag köpt upp alla mattor som var något att ha i min omgivning för dom verkar också ha försvunnit.

        Glöm inte att jag önskar en flygande matta så jag kan flyga åt fanders häri från!!!!

        Comment


        • #19
          Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
          När tusan skall ni fatta att jag inte vill vara med i detta gänget, hur skullle det vara med en avstängning bums Snälla!!!! Jag ber på mina bara knän. Jag tål inte skåda så mycket skitsnack och för den skull så mycket i mitt tycke skit som här visas, det gör mig deprimerad och det vill ni väl inte utsätt stackas mig för?
          Hade jag varit insatt att det skulle vara sådana problem som det nu har varit så hade jag naturligtvis aldrig gått med men man gör sina misstag.
          Öhh... är inte det lättaste att sluta skriva?

          Du har blivit blockerad tidigare flera gånger och ändå kommit tillbaka med nya alias.

          Comment


          • #20
            Problemet är väl att Du Rockwell måste straffa ut Dig,
            men Du ska veta att det är bättre att vara kvar och
            försöka föra en hyfsat sansad dialog med "folket" här.
            Vi är inte mer än männislor, med våra fel och brister men
            vi är ju inte helt odrägliga. Försök inse att DU inte
            mår bra av att ständigt söka konflikt med andra.
            De flesta svenskar är ju väldigt konflikträdda men går ju
            ändå att bemöta med att man inte håller med till fullo
            om man framför sin avvikande mening lite respektfullt.
            Last edited by prylsnubben; 2021-04-19, 16:44.

            Comment

            Working...
            X