Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Omfattande tekniska arbeten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Info: Omfattande tekniska arbeten!

    Omfattande tekniska arbeten!
    På grund av den senaste tidens störningar och hackningar av forumet kommer vi att genomföra en installation av helt ny programvara. Detta kommer att medföra att forumet av och till kan stängas av.
    Forumets utseende kommer också att göras om från grunden vilket innebär att det kommer att se kontigt ut en tid.
    Vi har valt att hålla forumet öppet under arbetet och hoppas på översende med störningar och problem.
    /Admin
    admin@precisensan.com

  • #2
    Jättebra!! Då håller vi tummarna för att det ska gå bra
    I’m a real mean bitch!

    Comment


    • #3
      Vi har nu äntligen löst problemet med att sökresultaten på google omdirigerar till sidor med klockkopior! Tjoho!
      /Admin
      admin@precisensan.com

      Comment


      • #4
        Gratulerar....

        Säger tack, hallå och önskar Gott Nytt År....
        So long

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Bruce Visa inlägg
          Vi har nu äntligen löst problemet med att sökresultaten på google omdirigerar till sidor med klockkopior! Tjoho!
          Bra jobbat!

          Gott Nytt År!

          Comment


          • #6
            Fler än jag vars sida blivit "galen"?

            Tack för allt jobb ni admin lägger ner för att vi ska ha det bra
            En fråga dock: Blev sidan ändrad storleksmässigt för någon mer än mig, efter det att bruce meddelat att "problemet med klockorna på google" var löst? Nej, jag skämtar inte! På min skärm har sidan blivit alldeles tokig. Smal och det går inte att se bilderna ordentligt. Och när jag försöker bredda den blir texten så liten, att allt blir oläsligt.
            Hur kan man få det tillbaka till ursprunglig storlek? tacksam för tips, då jag inte är så teknisk kunnig.

            Comment


            • #7
              Har samma problem med halverad sida. Vet heller inte hur man rättar till det hela.

              Comment


              • #8
                Vi håller på med arbeten för att anpassa sidbredd och bildformat för att forumet ska fungera på datorer, surfplattor och telefoner.
                /Admin
                admin@precisensan.com

                Comment


                • #9
                  Nu borde de mest krisande delarna vara fixade. Utökade även bredden på forumet en del. Bildvisningen kommer ordnas härnäst.
                  Webmaster
                  Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

                  Comment


                  • #10
                    Tackar er ansvariga för forumet att ni verkligen "kämpar" för att allt skall löpa friktionsfritt.
                    Tack ska ni ha och Gott Nytt!
                    - - - - - - - - - -
                    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

                    Comment


                    • #11
                      Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
                      Har samma problem med halverad sida. Vet heller inte hur man rättar till det hela.
                      Husk at sætte zoom til 100% - det løste et problem for mig.

                      Comment


                      • #12
                        För er som har problem med att bilderna är för stora, skulle ni kunna vara jättesnälla och bistå mig med information kring er skärmupplösning?

                        I windows: Högerklicka på en tom yta i skrivbordet och välj Skärmupplösning eller Anpassa. Där kan ni sedan se er upplösning i ett format som detta; 1920x1200 eller 1024x768 osv.
                        Webmaster
                        Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

                        Comment


                        • #13
                          Hej och tack för allt arbete ni lägger ner!

                          1280 x 800 är min skärmupplösning och jag är tvungen att sidledes "skjuta" bilderna.

                          Gott Nytt År!

                          Comment


                          • #14
                            även jag vill tacka för det arbete ni utför.
                            Min skärmupplösning är 1920x1080 (som rekommenderas för den skärm jag har) och när sidan är anpassad för skärmen, är högerdelen av bildena "bortskurna". För att kunna se dem i rätt/hela sitt format, måste jag skrolla och då blir allt i miniformat, text omöjlig att läsa.

                            Comment


                            • #15
                              Jag har också 1920x1080 och för mig ser allt bra ut. Jag behöver inte scrolla bilder som är 800px breda.

                              EDIT: och jag har sidzoomen på 100%.

                              Mvh
                              Emil

                              Comment

                              Working...
                              X