Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Aktuell prisuppgift Zebra assiett svart - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aktuell prisuppgift Zebra assiett svart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Aktuell prisuppgift Zebra assiett svart

    Hej.
    Jag tänkte försöka köpa ett par Zebra-assietter, 20 cm i diameter med svart färg men kan inte hitta någon auktion eller liknande där de sålts.

    Kan någon hjälpa mig med ett aktuellt värde på dessa assietter så jag vet ungefär hur mycket jag bör ge?

    Är 800 kr rimligt för ett välbevarat exemplar?
    hemsida

  • #2
    Söka efter Zebrapriser.....

    Ursprungligen postat av Erik Stenman Visa inlägg
    Hej.
    Jag tänkte försöka köpa ett par Zebra-assietter, 20 cm i diameter med svart färg men kan inte hitta någon auktion eller liknande där de sålts.

    Kan någon hjälpa mig med ett aktuellt värde på dessa assietter så jag vet ungefär hur mycket jag bör ge?

    Är 800 kr rimligt för ett välbevarat exemplar?
    Ett bra tips är att gå in på TRADERA och söka bland avslutade auktioner så får du en bra fingervisning om prisläget på Zebradelarna.

    Köp och sälj Svenskt keramik & porslin enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplats

    Comment


    • #3
      Hej och tack för länken men tyvärr finns det inga svarta assietter senaste 2 månaderna på tradera. Någon här på forumet som vet vad ni gett för era zebraassietter?
      hemsida

      Comment

      Working...
      X